Gå til hovedinnhold

De heldige vinnerne!


Dagen er kommet for trekning av min give-away! Utrolige 184 ønsket å være med, så gøy! Jeg har tittet innom mange av dere, men har ikke rukket over alle enda :) Det ble tilsammen 244 lodd. Og til tross for hjelpemidler som excel og random.org er det jaggu ikke gjort på ett øyeblikk altså! ;) Men nå har jeg trukket to heldige vinnere.

♥♥♥
Den kreative pakken går til lodd nr 52 - som er Birgittes Forglemmegei.  
Birgitte har en kjempeflott blogg med masse inspirasjon!
♥♥♥
Luepakken går til lodd nr 219 - som er Marits Hagekos.
Nytt bekjentskap for meg, en nydelig hageblogg og Marit tar fantastiske bilder!
 ♥♥♥
Jeg hadde også en liten gave til den som kommenterte først, og det var Randis Lille Hobbyverden 
Randi har flere hobby-lidenskaper og en kreativ og flott blogg jeg besøker ofte!
♥♥♥

Gratulerer så mye til dere! Send meg adressen deres på mail post@g-anette.com.
Birgitte, du må si om du ønsker Mumi-posen eller en annen fra Epla-butikken.
Marit, du må titte i Luefabrikken og si hvilke tre produkter du ønsker deg. 

Kjempegøy med give-away! 

Til slutt, tusen takk for at så mange har lagt igjen kommentar ♥

Stor klem fra Gry-Anette 

Kommentarer

LaLa`s Loft sa…
Gratulerer så masse til de heldige vinnerne :)
Unknown sa…
Nei er det sant ,så artig og så flott gave tralla nå ble jeg glad,,,

Takk takk ,
Jeg sender deg en mail ,
Klem fra Marit.
Blåbærlina sa…
Gratulerer med flott lotteri og masse kommentarer :O) og gratulerer til de heldige....:O)

Takk for kommentar inne hos meg -
det var kjemepkoselig!!

Klem fra Nina
Synnøve sa…
Gratulerer til de heldige vinnerne! :)
Super giveaway du har holdt - og masse gratulasjoner til de heldige vinnerne! :)

Fin onsdag alle sammen!
Birgitte sa…
Åå JIPPI!! Det var utrolig gøy!! :D
nattugglan sa…
grattis till alla som vann! Ha en bra dag.

Populære innlegg fra denne bloggen

Enkle pulsvarmere, med oppskrift

Ett par pulsvarmere blir fort til to par når det er så enkelt :) Etter å ha slitt litt med en engelsk oppskrift med både fletter, hullmønster og en merkelig tommel-løsning...fant jeg ut at det enkle er det beste! Så jeg startet på nytt uten oppskrift og strikket de på enkleste vis. Pynten kom på etterpå, og gjorde susen :) Her er oppskriften hvis noen vil prøve seg: G-Anette's Enkle Pulsvarmere Garn: Nepal fra Drops (ca 60 gram) Pinner: 3,5 Legg opp 32 m. Strikk 2 r, 2 vr i 9 cm. På neste pinne øker du 4 m jevnt fordelt. Fortsett i glattstrikk til arbeidet måler 7 cm fra økningen. På begynnelsen av neste pinne, strikker du inn en kontrast-tråd over 6 masker, til tommel. (se beskrivelse her ) Fortsett i glattstrikk 3 cm til. Strikk 1,5 cm med 2 r, 2 vr. Fell av. Tommel: Plukk opp de 6 maskene over og under kontrast-tråden + plukk opp en ekstra maske på hver side av tommelen = tilsammen 14 masker. Strikk glattstrikk i 2,5 cm, strikk 1 pinne med 1 r, 1 vr. Fell av. Stri

Tovede kosetøfler med oppskrift

Endelig er denne jentas favorittårstid her! Og med den kommer strikkelysten smygende tilbake :) Og hva passer bedre enn å starte høsten/vinteren med gode varme kosetøfler! Oppskriften ble til for et par år siden, etter å ha strikket flere par (etter andre oppskrifter) uten å finne akkurat mine tøfler. Men disse er mine, og nå kan de bli dine også. Og om jeg får si det selv...så sitter de som støpt på foten, hihi ;) G-Anette's Tovede Kosetøfler Garn: Fritidsgarn. 3 nøster offwhite, 2 nøster blå Pinner: 5,5 Tøflene strikkes frem og tilbake med bare rette masker *we like* :) Legg opp løst 50 m med blå, strikk 1 pinne rett. Bytt til offwhite og strikk 17 riller (34 pinner) Sett de 18 ytterste maskene i hver side på hver sin tråd. Strikk 20 riller over de 14 midterste maskene. Strikk så 2 m smn på starten av de fire neste pinnene = 22 riller på midt-stykket. Nå flytter du de 18+18 m (på trådene) over på pinner og fortsett slik: Strikk riller over de 18 første maskene, plukk opp

Snurrelue med oppskrift

 Denne luen har jeg strikket mange av tidligere, og nå måtte jeg bare lage en til :) Jeg holder jo egentlig på med to (...) større strikkeprosjekter så da var det godt med ett lite kveldsprosjekt. Og så hadde jeg noe lysegrått garn liggende som bare ventet på å bli lue :) Jeg vet at denne luen fins i mange varianter, bl.a. har Sandnes Garn en som ligner. Men akkurat denne er min da, og her kommer oppskriften til de som vil prøve: G-Anette's Snurrelue Garn: 2 nøster Freestyle fra Dale.  Pinnenr: 3,5   Legg opp 80 m på p 3,5. Strikk *2 r,2 vr* til arbeidet måler ca 5 cm. (hvis du ønsker en litt "løsere" lue og enda mer baggy kan du bytte til pinne 4 nå) Strikk 2 r, 2 vr, samtidig som du øker 1 maske mellom de 2 rette hele omg = 100 m totalt. Fortsett i mønster slik: *3 r, 2 vr* i to omg. Forskyv så mønsteret en maske, slik at de to neste omg starter med 1 vr og så *3 r, 2 vr*. Fortsett slik med å forskyve mønsteret annenhver omg til arbeidet måler ca 22 cm.